وجود من!

خب واژه ی قشنگیه برای اثبات ارزشت پیشم رفیق

بیا یکم برات حرف بزنم

به زبون خودمون؟

اوک

من تورو

بیشتر از سوکهون

بیشتر از مینو

بیشتر از جنو

بیشتر از لازانیا

بیشتر از آب طالبی

بیشتر از فوتبال

بیشتر از یوتیوب

بیشتر از خودت

بیشتر از خودم

لاو دارم

پیشت خودمم

آرومم

هیچوقت نمیفهمم زمان پیشت چطوری میگذره

پیشت کصخل باشم،جدی باشم،عاشق باشم،فارغ باشم،خوب باشم،بد باشم فرقی نداره

چون پیش تو غزلم

اگ دارید از اینا خوشبختید

ندارینم امیدوارم ب زودیِ زود خوشبخت شید

 

پ.ن1: باید صبر میکردم سالروز دو سالگی دوستیمون،یا برا کادوی تولدت یهویی پست میکردم همه چیو

ولی الان احساساتم فوران کرد

اصن دوس داشتم ب تو چ:/

ودف:/

پامو بخور کره خر:/

پ.ن2: چون خیلی رفیق کره خری هستی اجازه میدم یه روز سوکهون دستت باشه:/

پ.ن3: خیلی قربون صدقت رفتم سگ دیوث:/ حس میکنم پرو میشی:/

پ.ن4: شوکو ولی حس میکنم 2 ساعت و 20 دقیقه تایم کمیه:/

حس میکنم قبلا طولانی تر حرفیده بودیم:/

پ.ن5: به چندتاتون از این پستا بدهکارم:)

از اینجا پیشاپیش لاوتون دارم:")