(2022/10/18)

1.این مدت خیلی اتفاقا افتاد که خب فقط 20 درصدش بد بود پس خوشحالم

2.حرف زدن با کریستال مثل گوش دادن به آهنگای مینو خوشحالم میکنه:) یعنی جوری به تک تک حرفام گوش میده که میخوام بخورمش:/

3.امروز فهمیدم این اواخر علاقم به گروه های دختر ده هزار برابر شده و نم چرا:/ جوری که از هر سه تا آلبوم دانلودیم دو تاش از گروه های دختره

4.جدیدا رو این قضیه اطمینان صد در صدی پیدا کردم که وابستگیم به خواهرم به شدت زیاده

5.از شنیدن صداش عااا چیز شدم حتی به غلط

6.آهنگ جدید جی آیدلو گوش نکنید... نخ کنید بندازید گردنتون...تو این دو روز انقدر گوشش دادم حس میکنم چن روز بعد دیگه سمتش نمیرم

7.جنی واقعا زیباست،جیسو واقعا عزیزه، رزی واقعا عشقه،لیسا واقعا کراشه،تایپا گرل مرگه،جدا دلم میخواد ساعت ها فن گرلی کنم...میص اون روزا اه...والا خب میدونید چند وقته برا بازوهای چانگبین عر نزدم؟ برا خش صدای جونه عر نزدم؟ برا زیبایی سریم عر نزدم؟ برا چشمای یجی عر نزدم؟ برا سوکهونننننننننننن عر نزدم؟ برا مینوو عر نزدم؟ بای.

8.دلم برای شوکوم به شدت تنگه:) انقدر زیاد که بغض میکنم از نبودش:) لعنتیا میدونید چند روزه باهاش حرف نزدم؟:)

میصت:) تمشک هیونگ میصت:) کوین کونیم میصت:) قلب آپا میصت:) نفس دایی میصت:) هستی آپا میصت:) همگی میصتون:) دلم میخاد باهاتون بحرفم با همتون:)

9.به طرز عجیبا فاکی نغمه رو دوست دارم:) خواستم بدونیدش:)

10.سرعت کند نت باعث شده بیشتر تنبل شم...چون کلاسامو نمیتونم ببینم...یا این تنبلیو درستش میکنم یا خودمو میدم دست لیکا...والا:/

11.از اینکه عاقل شدم خوشحالم...تغییرش واقعا رو یه سری مسائل زندگیم حس میشه

12.هنوزم بابام اینا هر روز آماده باشن و من برا فرار از ترسی که واسه بابام دارم خودمو حبس کردم تو اتاقم و دورم حصار کیپاپ کشیدم:)

این فرار به معنیه این نیست که مملکتم و اتفاقاش مهم نیست... من فقط دارم وسط جایی زندگی میکنم که هر روز به چشم میبینم یه چیزاییو و لمس میکنم یه اتفاقاتیو:) پس درک کنید بخوام به ظاهر فرار کنم.