(2023/02/26)

1.حقیقتا به این نتیجه رسیدم که Look What You Made Me Do>>>>>

2.ولی من اگه بحث موزیک بیاد وسط از هر جاییم که شروع کنم با وای جی تمومش میکنم.

3.جدیدا اتفاقات بد زندگیم بیشتر هم شده. ولی قشنگیش اینه که ساعت ها غر میزنم،اشک میریزم،زمین میخورم ولی بلند میشم.

4.اخلاق جدیدم که خیلی ازش راضیم اینه که آدمی رو که نخواد بمونه نگه نمیدارم و خب میدونی این مورد رو کسایی که میشناسنم به خوبی میفهمن و درک میکنن.قبلا خیلی دست و پا میزدم برای اینکه یکی باشه،یکی بمونه،یکی ترکم نکنه ولی الان نه.این اصلا به غرور ربطی نداره.من بزرگ شدم.(البته منظورم فاصله ای که بین من با دوستام افتاده نیست.اونا خودشون جایگاهشونو میدونن و فقط مشکلات باعث این دوری بوده)

5.یه اعترافم باید بکنم اینکه هر سری تاریخ تولدمو میگم اشاره میکنم به اینکه با دبیو بیگ بنگ تو یه روزه و به شدتتتتتتتتتت خر کیف میشم:/

6.دلم میخواد پلی لیست درست کنم.

7.آخرین باری که پست این شکلی گذاشتم مال خیلی وقت پیشه.ایناهاش. میخوام بگم انقدر چیزا تغییر کرده تو اون لیست که اصن باید بگم فاک به لایف:)

8.ولی کشف کردم لباس جیهیو تو ام وی What is Love رو دارم گاد.

9.چرا انقدررررررررر برنامه ی هیونسوک و جیهونو میبینم؟ یکی جلومو بگیره توبه.

10.ویدیوکال با سهند اینجوریه که از اول تا آخر چرت و پرت میگیم ولی حسی که داریم کنفرانس کاخ سفیده.

11.نیازه همینجا اشاره کنم که دوست دختر آینده ی عزیزم اگه قراره برات لازانیا درست نکنم،باهم فیلم نبینیم،به موزیک ریکت نریم،تو برف نسکافه داغ نخوریم،برای پیشرفت هم تلاش نکنیم و به سلایق هم احترام نزاریم جوابم بهت منفیه.

12.دوباره به مورد 7 اشاره میکنم و میخوام بگم دلم تنگته:) خیلی:)